Cześć, jestem Krzyś!

Jestem programistą z Polski z pasją do tworzenia innowacyjnych i wysokiej jakości rozwiązań programistycznych.

Studiuję informatykę w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W trakcie studiów doskonaliłem wszechstronne umiejętności w zakresie C#, Python i JavaScript, wykorzystując je do rozwiązywania złożonych problemów technicznych.

Moja inżynierska podróż zaczęła się od programowania kompetetywnego. Lata rozwiązywania wyzwań algorytmicznych i udział w intensywnych obozach dały mi głębokie zrozumienie struktur danych i optymalizacji – umiejętności, które teraz wykorzystuję w tworzeniu rzeczywistego oprogramowania.

Zawsze szukam nowych wyzwań i możliwości nauki oraz rozwoju jako programista. Jestem wysoce zmotywowany i lubię pracować w dynamicznym środowisku, gdzie mogę wykorzystać moje umiejętności rozwiązywania problemów do tworzenia innowacyjnych rozwiązań złożonych problemów technicznych.

Moje poprzednie archiwalne CV: link

Wykształcenie

Doświadczenie zawodowe

  • Czerwiec 2024 - obecnie Założyciel i Członek Zarządu Organizacji Studenckiej Init.
    • Założyłem i prowadziłem organizację studencką skupioną na organizowaniu wydarzeń programistycznych.
    • Programista Hackathonu Hackarena: Zaprojektowałem i wdrożyłem infrastrukturę programistyczną wykorzystaną do przeprowadzenia trzech kolejnych edycji wydarzenia.
  • Maj 2024 - Październik 2024 Młodszy Inżynier Oprogramowania w Inframet
    • Współpracowałem z kierownikiem projektu przy wdrażaniu kluczowych funkcjonalności oprogramowania do analizy sygnałów w języku C++ z użyciem biblioteki Boost.
    • Zbudowałem od podstaw aplikację Windows w C# do inicjalizacji pamięci EEPROM w urządzeniu do testowania wzmacniaczy obrazu.
    • Realizowałem zadania związane z utrzymaniem infrastruktury IT.
  • Grudzień 2023 – Styczeń 2024 Staż w Mevspace
    • Pracowałem nad wewnętrzną aplikacją internetową do zarządzania zamówieniami.
  • 2020 – 2022 Organizacja kółka informatycznego i warsztatów. Prowadzenie wykładów z algorytmów i struktur danych.

Inne aktywności

  • Tworzenie modeli 3D i wytwarzanie ich metodami druku 3D.
  • Projektowanie i budowa układów elektronicznych.
  • Niekomercyjna produkcja wideo.